söndag 9 augusti 2009

Tidningstips


Min man har ingen aning om hur mycket pengar jag lägger på tidningar och magasin. Om han visste skulle han nog bli lite mulen.;o)

Idag hittade jag denna godbit i hyllan. Och jag tänker köpa nästa nummer också! Rekommenderas! Det är en mer pysslig variant av Allt i hemmet, som jag älskar. Här är betoningen på att man kan göra det själv. Mormorsrutor, fina kuddar och en gästsäng som kan vara soffa på dagen, bl.a. Så fina bilder också!

Även om jag inte pysslar så mycket så gillar jag tidningen och blir väldigt sugen! Och jag har ju såklart fått för mig att när jag flyttar till paradiset så ska jag dra igång både brödbak och trädgård och betonggjutning och annat så varför inte också lite från den här tidningen, hehe...;o)

7 kommentarer:

Salong Folk sa...

Haha. Om dom bara visste;) Den tidningen ska jag också kika in. Verkar ju jätteintressant! Kram Linah

Salong Folk sa...

Oj publicerade i fel "konto".
(pastellvit.blogspot.com)

svartanova sa...

Jag blev också väldigt sugen. Hade bestämt mig för att inte köpa (För M är mycket medveten om hur mycket pengar som går på tidningar...). Men nu ångrade jag mig plötsligt. ;)

svartanova sa...

Vad charmigt med fågelfötter i stenarna! De skulle jag gärna vilja se. Hoppas ni inte har dem i förråd utan tar med dem till paradiset!
Kram

Maja sa...

Hej Linah: kände igen dig ändå!;o)

Svartanova: Eller hur?! Vilken bra koll han har M! *impad* Vi lever med stenarna, så du komme rnog få se dem. Jag har samlat stenar från nästan alla resor jag varit på i mer än femton år, så jag har en hel del, hehe. Därför måste jag alltid spara lite i väskan så att jag får med dem hem på flyget!;o)

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Hej!
Oh, vad roligt att du gillar min blogg! Glad blir jag!
Jordenrunttemat är inte mitt påhitt utan Lyrans på:
http://www.lyrannobel.blogspot.com
Men visst, det är verkligen toppen! Det utmanar mig att läsa sådant jag kanske annars inte skulle ha kommit på att läsa.

anna sa...

jag brukar titta i den, himla bra tidning!