fredag 15 mars 2013

För tusan bövlar!

I morse satt jag och skrev flera inlägg till bloggen om våra resor senaste tiden. Singapore var det sista inlägget och jag hade 40 bilder jag skulle ladda upp. Jag satte igång det och när jag skulle publicera för en stund sen när jag väl var hemma igen (efter att ha handlat mat på Carrefour) så var bara EN av fyrtio bilder kvar! JAG TROR JAG BLIR GAAAAAAALEN!!! Bara att sätta sig ner och göra urvalet igen och vänta en halv dag på att det ska ladda upp bilderna på bloggen. Det är ett i-landsproblem i ett u-land, jag vet, men det är frustrerande!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maja.Hittade din blogg av en slump.Hoppas att ni har det bra därborta.Vi har nyligen varit i Dubai och även Gran Canaria.Vintern är så jäkla lång här.Snart ska Broholm ha "Simonloppet" igen och "Simonfonden"är startad.Känns så bra att vår kille inte glöms bort.Fattar inte att 5 hemska år har gått.Han skulle ha varit 18 år nu.Min Robin är klar språklärare nu i sommar.Engelska och svenska har han läst.Hälsa familjen och sköt om er.Kram Kia Hulin