onsdag 14 november 2012

Blandade sommarbilder

Här kommer lite blandade sommarbilder. Sommaren är vacker i Sverige och jag längtar hem väldigt mycket när jag tittar på bilderna. Känslan att bo någon annanstans på jorden är konstig. Jag ångrar inte flytten för den har gett oss så mycket, framför allt massor av upplevelser, möten med nya människor och resor och perspektiv på tillvaron. Men det är inte hemma och den känslan tror jag många som är nya expats känner. De som varit ute länge har lärt sig att hemmet är där man har sin familj och sina grejor. Det tar nog tid att vänja sig.

Nåväl, nog om det. Här kommer bilderna, helt oredigerade. Orka redigera lixom!;o)

 Vid Lunedet med Agnes.


 Kompisar sedan födseln, de hade inget val, hihi, eftersom vi föräldrar var i samma föräldragrupp!


I Töllsjö.


 Kerstin på grottexpedition.


 Kerstin och våra barn på grottexpedition.


 Alma och en Perry (tror jag).


 Cykellycka!


 Stiligaste grabbarna!


 Hedda och Alma. Alma saknar henne väldigt mycket. Senast i förra veckan skrev hon brev till henne som en uppgift i skolan.


 Bus i stadsträdgården i Lidköping.


 Bus.


 Många kompishalsband blev det innan avfärd till SH.


 Finaste Frode leker tittut. :o)


 Malte.





Vilsamt och vackert. Saknar skogen.



Flyguppvisning i Skara.


 JAS.


 Söt-Frode tittar ut!


Viggo i den mörka grottan, vilket äventyr tillsammans med familjen Nordangård!:o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, längtar efter er <3

Anonym sa...

Anonym är jag, Pia K

Nettan sa...

Vilka härliga bilder Maja!

Kram

Anette

Ps, du har en award att hämta med lite fråor i min blogg när andan faller på!