onsdag 14 november 2012

Lite blandat

Då var det dags igen, att blogga loss. Äntligen infann sig inspirationen igen, efter att ha tömt kameran på bilder...

Annars har det varit dåligt med inspiration. Jag känner mig rastlös, då jag är grymt förkyld och inte kunnat träna. Dessutom ställs jag inför stora beslut och det tar en hel del energi. En del saker kan jag inte påverka så det låter jag vara, jag får bara acceptera att det är som det är, men det jag kan påverka vänds och vrids och skärskådas. Vet inte om ni känner igen er, men vägen fram till ett beslut kan vara tuff ibland...

Nu kommer jag bara spotta ur mig en massa inlägg med bilder, så håll till godo.

En särskilt varm hälsning och kram skickas från barnen till farmor, mormor, morfar, farfar, fastrar och mostrar med familjer samt kusinerna. En extra kram skickas också till klass 3 Bron och klass 3 Holmen på Broholmskolan, samt till avd Ekan på förskolan Ängshagen. Vi saknar er allihopa!

Over and out!


Inga kommentarer: