torsdag 19 mars 2009

MARK!

Jonas Gardell är min husgud,älskar honom trots all skit på slottet. Mark är lika bra, fast snällare.

Piratförlaget var snälla nog att skicka ett recensionsex vid förfrågan. Det gillar jag! När man har en lite obetydlig blogg och mest skriver i den som en läsdagbok blir man glad. Jag tror inte att så många av de stora förlagen skulle skicka recensionsex till mig. Piratförlaget ger ut spännande och intressanta böcker, många blir också omtalade varje bokår!

Nåväl, Marks bok är en enda lång njutning! Finurligt och på sitt lugna sätt skriver han om allt möjligt. Det är humoristiskt och tänkvärt. Jag har alldeles strax läst ut den och rekommenderar den varmt till alla som gillar kortare roliga betraktelser. (Perfekt som present också!)

2 kommentarer:

svartanova sa...

Jag gillade den också, som du vet. Blir sugen på att läsa mer av honom.

Maja sa...

Jag med!