tisdag 2 december 2008

Oj då!

Tiden går fort när man har roligt! Jag har knappt hunnit uppdatera min lilla sida den senaste veckan eftersom jag jobbat mycket och dessutom varit en lite sväng till storstaden. Det var himla kul! Massa prat och shopping och god mat. Och det märks att man är från landet när man åker taxi fler gånger på 24 timmar än man gjort på flera år!;o)

Jag fortsätter att förlora mig i Katastroffysiken. Blue och hennes kompisar har ett väldigt märkligt förhållande, man anar att de utnyttjar henne, men till vad. Schyssta är de precis inte och man anar att de ibland är snubblande nära att råka illa ut på sina eskapader på helgerna. Därför måste jag läsa vidare!

Nu är det dags att fortsätta med jobbet!

2 kommentarer:

svartanova sa...

Spännande, spännande... Snart får du mer tid till bloggande. Ledigheten närmar sig. :)

svartanova sa...

Du har en award att hämta hos mig om du vill!