söndag 12 juli 2009

Another day in paradise





Jag ska äntligen få en egen trädgård! Min vän och kollega Svartanova pch jag blir nästan grannar och hon har döpt området till PARADISET, så ni kan förstå att vi längtar!

Med tanke på detta måste ju lite ny litteratur införskaffas, så det är ju behändigt att adlibris.com bara är ett klick bort. :o) Idag blev det tre trädgårdsböcker; två om odling och en om olika trädgårsprojekt, och en bok om betonggjutning! Aaaaah, jag längtar tills jag får hem böckerna i lådan!

5 kommentarer:

svartanova sa...

Å, vad roligt! Min syster (som är hortonom) säger att om man så bara ska ha en bok om gardening så är "Vår trädgårdsbok" den bästa. SÅ bra val!

Maja sa...

Jag gick på antalet stjärnor. Har du den också, hihi?

annika sa...

Grattis till egen täppa!Gjuta i cement var min och sonens stora sommarprojekt förra året, vår trädgård rymmer efter detta skålar, ljusstakar, nyckelpigor och andra smådjur. kram

svartanova sa...

Nej, den boken har jag inte. Och det där med att virka beställningar är svårt att hinna med... Däremot ska vi definitivt ha egna symöten i paradiset! Mycket roligare!!! :)

Maja sa...

Annika: hihi, ni har bytt projekt detta år förstår jag?! Tack för gratulationerna, känns fantastiskt!;o)