torsdag 26 juni 2008

GULLEDEJ FARFAR!

Idag var i grannkommunen och lekte hela förmiddagen. (Det låter nu som att vi gör allt i grannkommunen, men vi hittar på en hel del hemma också...) Det är ett utmärkt tillfälle för barnen att träffa sin farfar. Idag hade vi jättekul! Som vanligt när man är ensam hemma med barnen uppstår det eviga matlagandet mitt uppe i all aktivitet. Jag står jämt vid spisen känns det som, innan mannen i mitt liv har fått semester. Men idag slapp jag; farfar bjöd på lunch på restaurang! GULLEDEJ FARFAR! Du vet vad din svärdotter behöver...

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Såg att du suktar efter en bayswater, det gör jag med! Kikade på en senast idag, synd att de är så dyra.

Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen, skålen ser ut att vara en stor favorit. Kram Sandra

Maja sa...

Hej Sandra!

Åh, Bayswater är ju SÅ SNYGG! Synd att man får spara ihjäl sig innan man får lägga labbarna på en sån!

Jag vinner aldrig nåt, men om man kan ju ha tur! :o) Såg att flera suktade efter den!

Kram Maja