fredag 21 oktober 2011

Gott och blandat

Igår var jag på skolan och då passade jag på att titta på de olika aktiviteter som barnen har. Igår hade Alma matlagning, hon kommer hem med goda kakor varje torsdag som vi har till efterrätt på kvällen. Igår var det kokostoppar. Malte hade basket och Viggo hade taekwondo. Bilderna är lite suddiga tyvärr. Ändå mer sugen på en systemkamera. :o)

Idag var Malin och jag på 81 West för att få i ordning fötter och händer inför kvällens coctailparty på Le Royal Meridien. Två och en halv timma avslappning och trevligt prat var ljuvligt. Sen gick vi till thaihaket på hörnet och käkade lunch. Najs dag.

 Malte shootes to score. Svårt när man är nästan kortast av alla, då får man kompensera med mer spänst i benen. :o)


 Viggo i startposition.



 Den ungen lär sig fort. Jösses vad högt han hoppade.



 Malin göttar sig.



 Och jag göttar mig.



Titta sicken söt hjälpreda vi hade. :o)

Inga kommentarer: