måndag 17 november 2008

I skuggan San Siro

Jag slukade halva boken på en kväll. Den är riktigt bra! Språkmässigt finns det mycket övrigt att önska, men det kommer från hjärtat. Martin Bengtsson berättar om sitt träningsfanatiska liv från unga år och framåt och sågar Svenska Fotbollförbundet jäms med fotknölarna. En otäck inblick i hur en ung människa bara kan värdera sig själv utifrån hur bra han är på planen.

Rekommenderas! jag vet att det finns några i lotteriet som vill läsa den sedan, och jag har redan klickat hem Zlatan är Zlatan, som var mitt val! :o)

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Den här hade jag faktiskt också spanat in mig på på vårt senaste boklotteri, men ngn annan hann före.

Maja sa...

Jag kan rekommendera den varmt! Speciellt eftersom du jobbar med en idrottsklass också!