lördag 8 november 2008

Rensa i röran


Jag vet inte hur det går till, men rätt vad det är så är min inbox på mailen full. Jag tycker att jag försöker rensa och klicka bort sådant som jag inte behöver eller har svarat på, men det verkar inte fungera så bra. Nu har jag suttit och rensat i inbox-röran en bra stund och gjort mig av med allt bôs som inte ska vara där. SKÖNT!

Nu är de stora frågorna: Hur ska jag undvika detta igen? Och: Varför blev det så här igen?

Tid för eftertanke och ett striktare sätt att hantera inboxen!

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du hittat till julbloggen.
Kram Lotta

Maja sa...

Den är underbar! :o) Vad kul att du tittade in här hos mig!

Fröken Nina sa...

Känner igen det där... Brukar också få sitta och hetsrensa mailboxen på jobbet... Säg till när du fått ett bra tips! :D