måndag 15 september 2008

Alzheimer slår till med full kraft - nu ej längre light

Jag har tappat bort mobilen. Tror att den ligger i huset nånstans eftersom jag hade den i handen när jag gick runt för att kolla att allt var avstängt o.s.v. innan vi drog på semester. Jag hittar den inte. Om ni skickar sms och annat kul kan jag alltså inte svara, bara så ni vet. Ni får istället prova mailen! Min man bara skakar på huvudet. (När mitt USB var bort hittade jag det efter tre månader på botten av en kristallskål som jag har örhängen och smycken och sådant i... :o) )

Så mobilen dyker nog upp.

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Attans, ibland undrar man hur man tänker liksom när man hittar de mest otroliga sakerna på de mest otroliga platserna! :D

Maja sa...

Ja, man blir HELT övertygad om att det spökar! :o)