söndag 4 januari 2009

Några reflektioner...

1. Nu när julen är bortstädad i köket så skulle jag hänga upp vår fönsterlampa igen, men tji fick jag. Jag har alltså ställt undan den på ett så bra ställe att jag inte hittar den. Hmmm, min Alzheimer light is still going strong...

2. Tänk att man aldrig blir för gammal för att leka. Mannen och barnen har byggt med Magnetix halva dagen!

3. Man blir tydligen aldrig heller för gammal för tentaångest! Snart är det dags och det känns som att jag inte kan nånting. Nu sitter jag och går igenom all grammatiken och repeterar en gång till och HERREGUDIHIMLEN vad svårt det är! Så nu ber jag till både grammatikgudarna och tentagudarna om lite gracia och compasión!

4. Jag har inte sett Stjärnorna på slottet och läser snart inte nätaftonbladet längre för hur kan min husgud Jonas Gardell vara ett RIKSSVIN, som Alex Schulman menar??

Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer: