söndag 11 januari 2009

Pocketboklotteri

Jag glömmer jämt kameran, men ni kan ju se bilderna hos Svartanova som uppenbarligen har ett bättre fungerande minne och alltid har med sig den...

Nästa tema är EN ANNAN KULTUR och det ser jag verkligen fram emot. Tre böcker på temat har klickats hem från Bokus, nu återstår bara att välja ut vilken som ska få följa med till lotteriet. Det underbara med detta är ju också att man i processen att leta efter en bra bok på temat snubblar över andra bra böcker som man vill läsa men som man aldrig kommit på att läsa om det inte hade varit för att man letade inom ämnet!

Ute blåser det och nu väntar frukost och hårda studier.

2 kommentarer:

svartanova sa...

Visst ska det blir kul med det här temat? Själv har jag ju som sagt köpt den boken jag valde i två ex, både till lotteriet, och mig själv...:) F-bäck here we come!

Maja sa...

Japp, FANTASTISKA F-bäck dessutom. Det ska bli jättespännande att se vilka böcker som kommer med!