söndag 8 februari 2009

When in Rome...


Om en månad firar jag och maken tio år tillsammans. Det känns fantastiskt! Ett giftermål och tre barn senare känner vi att inte vore så dumt med en kortare resa tillsammans. Jag drömmer om den eviga staden, Rom! Det är en stad som vi inte besökt tidigare och det vore väldigt kul att få upptäcka den tillsammans. Många andra storstäder har vi besökt på varsitt håll, innan vi hittade varandra, men denna pärla skulle bli vår gemensamma upplevelse. Där finns ALLT: historia, kultur, mode och shopping (hehe), mat... Inte dumt att möta våren där tillsammans!

Englas sida kan också du tävla om en resa, vart du vill! Lycka till!

PS: OM du inte vill tävla men spana in coola resmål och drömma lite granna så gå in på Airtours hemsida!

2 kommentarer:

svartanova sa...

Rom var underbart när jag var där under gymnasietiden, men jag misstänker starkt att jag skulle uppskatta det ännu mer nu. Rom är vårt nästa storstadsreseönskemål också. Vi funderar på att bo i kloster medan vi upptäcker staden.
Tio år.... WoW!

Maja sa...

Ja jisses, kan man inte tro, att tio år går så fort! Rom verkar fantastiskt och jag är SÅ SUGEN!