lördag 13 augusti 2011

Laundry



Idag skulle jag tvätta. HJÄLP! I säkert en minut satt jag på huk framför min tvättmaskin och bara stirrade och försökte hitta någon logisk översättning bland de kinesiska mönstren. Men jag kunde inte för mitt LIV räkna ut vad som motsvarade 40 grader... Jag tänkte att i värsta fall får jag ringa hit någon ifrån receptionen på klubben eller (och det var detta jag egentligen hade tänkt) bara chansa och hålla tummarna.





Sedan sneglade jag åt höger och såg en mörk display. Åh, tack Siemens och tvättgudarna.

3 kommentarer:

Nettan sa...

Tvättmaskiner som pratar tillhör mina favoriter! Min egen pratar många språk men däribland svenska som tur är!
Kram

Unknown sa...

Hej Maja!Vilket äventyr ni är på. Fantastiskt :) Jättekul att kunna följa er på bloggen. Kram till er alla och lycka till med allt/ Lottis

Katja sa...

Uuuuh, till och med att tvätta kan alltså bli ett äventyr ;)
Följer dig/er på bloggen, är faktiskt lite avundsjuk på er som har fått denna chans. Hoppas det är bra med er :)

//Kramizar