tisdag 7 oktober 2008

Hur svårt kan det va´?

Ja det kan man fråga sig. Tydligen VÄLDIGT svårt att komma in i en ny bok efter BLONDE. Jag började så smått i Nattvakten eftersom Nudelbagaren låg kvar i väskan och jag inte orkade hämta den. Men det funkar inte riktigt. Jag har liiiiite svårt att släppa BLONDE! Ungefär som att dricka mjölk efter Moët Chandon. Eller som att käka falukorv efter oxfilé. Ja, ni fattar hur jag menar. Jag gör ett försök till, men sen kommer Nudelbagaren på sängbordet. Hoppas att den står sig bättre.

Ha en skön tisdag allihopa!

PS: Inget nytt på lusfronten, men myntet har i alla fall kommit till rätta, hehe.

2 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, vad jobbigt när det går TRÖÖÖGT.
Du kanske får läsa ett lika säkert kort till, innan du kan ta in en annan bok.?

Maja sa...

Ja, om jag tappar sugen helt på Nattvakten kanske jag kör en Alexander McCall Smith istället. Vill inte förstöra Nudelbagaren heller. Jag är jätteupprörd för Nattvakten har fått SÅ bra kritik!