fredag 3 oktober 2008

Veckans bästa dag!

Fredagen är veckans bästa dag! Heeeela långa sköna helgen ligger framför oss! TJOHOO!

Jag läste ut BLONDE i morse. Lipade mig halvt ihjäl. LÄSDENLÄSDENLÄSDEN!

Nej, man kan inte plugga glosor mer än en och en halv timma åt gången, sen MÅSTE man ha kombinerad kaffe- och bloggpaus.

MoDo vann över Timrå igår. Det var DERBY, som mannen andaktsfullt förklarade när vi åt middag. Yeah, so? Barnen och jag spelade Den försvunna diamanten i stället. Lilla A hade femtontusen i sin kassa medan vi övriga var luspanka, så istället för att flyga i mål när diamanten hittades fick man gå. :o)

Idag ger jag mig i kast med Nudelbagaren! Spännande. Sedan väntar Nattvakten eller Mma Ramotswe.

Ha en skön helg allihopa!

1 kommentar:

svartanova sa...

ÅÅÅ vad jag håller med dig om helgen. Den känns verkligen efterlängtad!

Underbart att ha böcker på kö, tycker jag. det ska bli spännande hur vi uppfattar varnandras böcker. :)

Må så gott i helgen!