fredag 24 oktober 2008

You´re dead meat!

Yes, I´m talking to you, luselände! Nu är det krig. KRIG, I tell you! Alla tre barnen hämtades tidigare från dagis igår. Med löss. Det ledde till Operation Avlusning igår.

Bye bye Stockholm (med avstickare till Dalarna) på höstlovet. Hello LUS WAR II. Om det så tar mig hela höstlovet ska jag förpassa varenda liten lus och vartenda litet lusägg till evigheten.

Jag struntar i dålig karma. Jag struntar i att jag kanske återföds som lus i nästa liv efter detta massmord. Nu har jag fått nog och nu ska det väck. Strategin är klar. Krigsmaterielet inhandlat. Första attacken genomförd. Nu ligger mannen och jag i bakhåll och väntar.

Det är nog bäst för lössen att de håller sig borta. Om jag efter denna vecka hittar en endaste lus vid liv ska jag personligen ta kontakt med lusmördarmedelföretaget. Sen ska jag ta till varenda gammal huskur som finns att googla fram. Punkt. Och slut.

2 kommentarer:

svartanova sa...

Lycka till..!

Maja sa...

Ja tack! Usch, det känns så himla ofräscht! Men nu känns det bättre efter bataljen igår! Synd bara att vi inte kommer iväg till sthlm, men barna tyckte att vi kunde åka och bada istället! Gullungarna!