torsdag 9 oktober 2008

Klockan fyra och klockan åtta...

De som arbetar tillsammans med mig vet att det ALDRIG är någon idé att få något vettigt gjort på arbetsplatsen efter klockan fyra. Det ballar alltid ur i flams och trams, för jag är så trött. Och flamsig. Därför avslutas all min verksamhet då. Jag jobbar gärna en stund på kvällen igen, när jag hämtat krafterna lite.

DÅ kan ni fundera hur torsdagkvällarna ser ut, när jag sitter på föreläsning fram till åtta. Ojoj. Ibland går det bra. Ibland blir det lite... svårt att koncentrera sig. Det kan bli väldigt skojigt, vilket gör att man blir lite oförberedd när läraren hojtar efter oss och vill att vi ska grillas. Många goda skratt blir det dock eftersom mina medstuderande är lite likadana. :o)

Nåväl, mannen har som genom ett mirakel lyckats slippa ifrån Försvunna diamanten idag, men han vägrar tala om HUR. Det blir operation utpressning för att få ur honom den hemlisen!

Inga kommentarer: