torsdag 14 augusti 2008

Love Injections

Jag och barna var och lyssnade på det eminenta bandet Love Injections idag. Spana genast in deras hemsida här! Tyckte att de kunde fått mer tid, för jämfört med gamla Boppers-gåbbens tristlåtar så hade det varit bra mycket roligare! Om ni kollar på deras gästbok på hemsidan så får ni dessutom se ena riktigt goda exempel på den västgötska dialekten också! :o)

Två plåster av fulaste landstingssort befinner sig nu på BÅDA armarna. Ty det var inte nog med hepatitsprutan, jag fick dessutom ta en stelkrampsspruta också. Yey! Ont gjorde de också, som BARA DEN, men jag fick hålla god min eftersom jag hade tre barn i samma rum. Det är nästan så jag hellre skulle föda barn. Men bara nästan...:o)

1 kommentar:

svartanova sa...

Så kul att ni kom och lyssnade! Ja, i gästboken skrivs det inte rikssvenska, precis... ;)

Ses i mörrn!