tisdag 8 juli 2008


Igår var vi ute på en liten tur. Till Trollhättan. Vi skulle åka linbana över fallen. Jag är höjdrädd. Så in i... Men vad gör man inte för att undvika att ens barn får samma rädslor som man själv? Så vi åkte dit. Barnen satt i bilen med tindrande ögon, suckande av lycka att få åka något högt uppe i luften. De pratade hela vägen och frågade hur långt det var dit.
Jag blev mer och mer nervös. Alltså, om jag måste upp på höga höjder så känns det inte bra. Jag spyr inte eller bryter ihop, men hela kroppen bara skriker "NEJ, det är INTE naturligt att befinna sig högt uppe i luften om man inte är bevingad och befjädrad!"
När vi kommer dit och jag är tillräckligt maxad med adrenalin och allt vad kroppen har att erbjuda av att nu ska jag gå igenom detta och det ska gå bra, så är det STÄNGT PÅ GRUND AV TEKNISKT FEL. Jaha. Besvikna barn. Inte tillräckligt med tid för att hinna in på Innovatum som ligger bredvid. Löften om att åka dit imorgon (idag alltså).
Så nu ska vi fixa några ärenden och sedan bär det av till Trollhättan. Innovatum lär i alla fall inte vara stängt p.g.a. tekniskt fel!

Inga kommentarer: